Şanışer - Yazamam Gecelere KARAOKE [Sözleri]


Şanışer - Yazamam Gecelere KARAOKE [Sözleri] karaokem.net
Lütfen Kanalıma Abone Olmayı Unutmayın :)) istek parçalarınızı yoruma yazabilirsiniz... Orjinal Videoya Burdan Ulaşabilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=jdyFg8kNCr8 Altyapı (Beat - Müzik): "OG" Ye Aittir Kanalına Burdan Ulaşabilirsiniz: https://www.youtube.com/channel/UCZkJeto1tVeXIwWuWXbmFUQ/featured "Yazamam Ecele" Şarkı Sözleri: Aramak laneti rap, Methüsena sabaha kır boyu yıkanır; tuzak nehirler, Teri bütün günahlarını silmese de vicdanını kusar teninden, İşlemeyen bir tren garının gölgelerinde hep uzarken izler, Susuzluğunu bir bilseler sağanak yağmurlara susar denizler, Söylediği yalanları anca ölümüne varacak bir kumar temizler, Yazdığı şarkılar kadar var, sustuğunu tanrı yukardan izler, Savaşır kendiyle ya vurulan da bizden olur hep vuran da bizden, Darılır güne yakarır tanrıya “Tanrım affeyle utanma bizden”, Güzden yaza uyanmak ister ama talih geri döndürür, Yaşamın ışıklarını ıssızlar kentinin sakinleri söndürür, Yalnızlık yazdırır, ama her zaman güzel değil bu, çünkü o şiirleri doğuran yalnızlık, şairleri öldürür, Yar, elin denizlerinde yarınım var benim, Ne yaz, ne yağmurunda yağdı, yağdı yıllar, Yazamam ecele ya kara gecelere yürüyorum al, Yar, elin denizlerinde yarınım var benim Ne yaz, ne yağmurunda yağdı, yağdı yıllar Yazamam ecele ya kara gecelere yürüyorum al Örerken ömür ağların aklına dün gelir, Yanlışı kemirir beynini, Gemisi harap haldedir, tayfası kaçar, Issızlığa çevirir seyrini, Uyanır kar, kış, kahır, Gökyüzü toprağa almış tavır, Hayatta doğru şeyler yapanlar genelde ölünce alkışlanır, Faydası olmadığını bilmez gibi özüyle her gece tartışmanın, Yanlış hikaye, yanlış şehir, yanlış arkadaşlar, yanlış kadın, Yandı mı gemiler; ne taht kalır, ne düş, Tanrım bana aklımı geri ver, Kaç kere kandım insanların gülüşlerine, Kaç kere hakkımı yediler, Söyle, Çok günahım, kimbilir kaç bedende yarayım, Bugün sebep vermez alayı, Küçücük emeklerden sarayım yıkık, Çok günahım, söyle hangi birine yanayım, İnan Şeytan’dan yapılmışım da meleklerden yanayım, Yar, elin denizlerinde yarınım var benim Ne yaz, ne yağmurunda yağdı, yağdı yıllar Yazamam ecele ya kara gecelere yürüyorum al Yar, elin denizlerinde yarınım var benim Ne yaz, ne yağmurunda yağdı, yağdı yıllar Yazamam ecele ya kara gecelere yürüyorum al Yar, elin denizlerinde yarınım var benim Ne yaz, ne yağmurunda yağdı, yağdı yıllar Yazamam ecele ya kara gecelere yürüyorum al Yar, elin denizlerinde yarınım var benim Ne yaz, ne yağmurunda yağdı, yağdı yıllar Yazamam ecele ya kara gecelere yürüyorum al ilgili kelimeler: şanışer yazamam ecele, şanışer yazamam ecele karaoke, şanışer yazamam ecele sözleri, şanışer yazamam ecele şarkı sözleri, şanışer yazamam ecele lyrics, şanışer yazamam ecele remix, şanışer yazamam ecele beat, şanışer yazamam ecele reaction, şanışer yazamam ecele, yazamam ecele karaoke, yazamam ecele sözleri, yazamam ecele şarkı sözleri, yazamam ecele lyrics, yazamam ecele beat, yazamam ecele remix, yazamam ecele piyano, yazamam ecele live, yazamam ecele cover, yazamam ecele nakarat, yazamam ecele scorp, yazamam ecele şanışer, yazamam ecele şanışer karaoke, yazamam ecele şanışer sözleri,

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.