Zalim, Senin ALLAH'IN Yok mu? - KARAOKE [ROCK]


Zalim, Senin ALLAH'IN Yok mu? - KARAOKE [ROCK] karaokem.net
Söz: Sezen Aksu Müzik: Eldar Mansurov Bu benim ilk karaoke hazırlamam oldu bi kaç yerde hatalarım olmuşsa bağışlayın. Lütfen emeğe saygı için kanala abone olup videomu beğenin. Ten beyaz saç kızıl güller Kahkahasında bülbüller Kirpiği kapkara tüller Ben o afete vuruldum Göz değil nakış mubarek Bendeki aşk değil ibadet Elleri sevdi nihayet Ben ebedi saadetten kovuldum Gölgemi aldım yanıma Vurdum hasretin yoluna Benzedim bahtsiz mecnuna Yüce Mevlana'ya sığındım Seyret perişan halimi bende akşam olmakta Dostlar seyrelmiş beyhude lafla vakit dolmakta Avare oldum serseri oldum terki diyarda Zalim senin Allah'ın yok mu Yarın gözü yüksekte benim bir kuru aşkım var Düşmanlarım nisbette behey kara vicdanlı yar Yağdı saçlarıma genç yaşımda lapa lapa kar Zalim senin Allah'ın yok mu

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.