Ahmet Kaya- Nereden Bileceksiniz Karaoke

Ahmet kaya - Siz benim neler çektiğimi nereden bileceksiniz karaoke dinlemektesiniz... Üstüm başım toz içinde Önüm arkam pus içinde Sakallarım pas içinde Siz benim nasıl yandığımı Nereden bileceksiniz? Bir fidandım derildim Fırtınaydım duruldum Yoruldum çok yoruldum Siz benim neler çektiğimi Nereden bileceksiniz? Taş duvarlar yıkıp geldim Demirleri söküp geldim Hayatımı yakıp geldim hey Siz benim neden kaçtığımı [ kaynak: http://sarki.alternatifim.com/goster.asp?ac=4949 ] Nerden bileceksiniz? Gökte yıldız söner şimdi Annem beni anar simdi Sevdiğim var kanar şimdi Siz benim niye içtiğimi Nerden bileceksiniz? Bir pınardım kan oldum Yol kenarı han oldum Yanıldım ah ziyan oldum Siz benim neden sustuğumu Nerden bileceksiniz? Ben ardımda yaş bıraktım Ağlayan bir eş bıraktım Sol yanımı boş bıraktım hey Siz benim kime küstüğümü, Nerden bileceksiniz?

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.