Akın canpolat - umutsuz aşk

akın canpolat - umutsuz aşk karaoke dinlemektesiniz... ~~ Zaman akıp gidiyor, ömrümüz çoktan geçiyor Hayat durmuş adeta, hiç bir şey tat vermiyor Bir beklenti kalmadı, ne dersen de boka sardı Harbiden şu hayatın, artık tadı kaçtı Vites daima boşta, düşünürüm her dakka Sürekli mazideyim …, başa sarıp durdukça Anlamı yok bir şeyin, sen yanımda olmadıkça Neredesin kim bilir, hangi yolun başında Çok sevmiştim seni ben, karşılık alamasam da Alışkınız zaten biz, karşılıksız aşklara Olsun dedim kader bu, pazarlık yapamazsın ya Arma gibi yıllarca, kovalarım onu da İlk defa aşık oldum, bir kızda kendimi buldum Siyah gözlerine ben nasıl da vurulmuşum Anlatmazdım kimseye, kalbimin en köşesinde Saklı duracak asla, söyleyemem kimseye Aradan zaman geçer, bir akşam mesajı çeker Anlıyorum ben seni, unutma bu da geçer Var benim bir sevdiğim , daima onu beklerim Arkadaşlık teklifini ben kabul ederim Verecek cevap yoktu, tüm hayaller paket oldu Hayat ne yazık ki bekleyeni vermiyordu Diyecek sözüm yok ki , bütün benliğim kayboldu Bu şehir tüm umutlarıma mezar oldu Güle güle elveda, bana yol göründü burda Sevene kara sevda , sevmeyene elveda Gömdüm tüm geçmişimi, hatıralarla mezara Dönüşü yoktur bunun, girdik çıkmaz sokağa Bunlar kolpa sevgiler, yeniden çekelim sünger Armaya olan sevgi , bütün hepsine bedel Tribün çocuğuyuz , şeklimiz aleme yeter Bize bakmayan kızlar lezbiyendir abiler =)

1 yorum:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.