Babutsa - yanayım karaoke dinle

babutsa - yanayım karaoke dinlemektesiniz... Bir anlasan bir dinlesen Seni deli gibi sevdiğimi bir bilsen Bir sevdalı bir değilsen Bana ne çileler çektirdi bir görsen Yanayım yanayım ateşlerde yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım Sarayım sarayım kollarımla sarayım Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım Ahhh yaktın sen beni ahh yıktın sen beni Yanayım yanayım ateşlerde yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım Sarayım sarayım kollarımla sarayım Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım Bir ağlasan birde gülsen Senin için dünyayı yakarım bir bilsen Bir tövbeli bir değilsen Bana ne çileler çektirdin bi bilsen Yanayım yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım Sarayım sarayım kollarımda sarayım Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım Ahhh yaktın sen beni ahh yıktın sen beni Yanayım yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım Sarayım sarayım kollarımla sarayım Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım Sen iste yeterki senin kulun kölen olayım

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.