Bora Duran - gül senin tenin karaoke dinle

gül senin tenin karaoke dinliyorsunuz... Defalarca denedim olmuyor aşkım Ne yaptıysam ben seni unutamadım Bi söz var ya diyorsun gel ayrılalım Ben senden vazgeçemem isteme yok hakkın Söyle aşkım senden uzak Ne fark eder nefes almak Unutulmak inan bana yok olmak Söyle aşkım senden uzak Ne fark eder nefes almak Vazgeçtim ben her şeyden bak Bir canım var oda senin olsun al Gül senin tenin Ben de güller içinde kafesteyim Vatanım senin yanın Bende senin kölenim x2 Söyle aşkım senden uzak Ne fark eder nefes almak Unutulmak inan bana yok olmak Söyle aşkım senden uzak Ne fark eder nefes almak Vazgeçtim ben her şeyden bak Bir canım var oda senin olsun al Gül senin tenin Ben de güller içinde kafesteyim Vatanım senin yanın Ben de senin kölenim x4

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.