Emre aydın - hoşçakal karaoke dinle

emre aydın - hoşçakal karaoke dinlemektesiniz... Sen hiç görmedin Su vermeye benzedik Plastik çiçeklere Hiç görmedin Sen hiç görmedin Dans ettik durmadan Kırık camlar üstünde Sen öyle sana benzeyen her şey gibi Erirken avuçlarında ben Unutuyorum Hoşçakal Olacaklar sensiz olsun Daha durmam boşluklarında ben Unutuyorum Sen hiç görmedin Baştan böyle yazılmış Yok kimsesi kimsenin Hiç kimsenin Sen hiç görmedin Sonu baştan yazılmış Bitti bitti bitti kelimelerim. Sen öyle sana benzeyen her şey gibi Erirken avuçlarında Ben unutuyorum Hoşçakal Olacaklar sensiz olsun Daha durmam boşluklarında ben Unutuyorum Hoşçakal Olacaklar sensiz olsun Daha durmam boşluklarında ben Unutuyorum Hoşçakal Olacaklar sensiz olsun Daha durmam boşluklarımda ben Unutuyorum Unutuyorum

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.