gripin - durma yağmur durma karaoke dinle

gripin - durma yağmur durma karaoke dinlemektesiniz... zaten ıslağım boğazın ortasında yaşlarım gizleniyor damlalarında durma, yağmur durma cilalanıyor ruhum istanbul sağnağında damlalar karışmış elmacıklarıma durma, yağmur durma... okunmuyor adı artık yıldızlarda ayrılık yazıyor arkası yarınlarda sorma bana, sen de onu sorma sorma, sorma doldur boğaziçini sen doldur ben içerim efkarımla kana kana durma, durma doldur boğaziçini sen doldur ben içerim yalanlara kana kana durma, canım cayır cayır yanıyor söndür yalvarırım durma n'olur durma durma, yağmur durma sorma, sen de onu sorma zaten ıslağım boğazın ortasında yaşlarım gizleniyor damlalarında durma, yağmur durma cilalanıyor ruhum istanbul sağnağında damlalar karışmış elmacıklarıma durma, yağmur durma... okunmuyor adı artık yıldızlarda ayrılık yazıyor arkası yarınlarda sorma bana, sen de onu sorma sorma, sorma doldur boğaziçini sen doldur ben içerim efkarımla kana kana durma, durma doldur boğaziçini sen doldur ben içerim yalanlara kana kana durma, canım cayır cayır yanıyor söndür yalvarırım durma n'olur durma durma, yağmur durma sorma, sen de onu sorma sorma, sorma doldur boğaziçini sen doldur ben içerim efkarımla kana kana durma, durma doldur boğaziçini sen doldur ben içerim yalanlara kana kana durma, canım cayır cayır yanıyor söndür yalvarırım durma n'olur durma durma, yağmur durma sorma, sen de onu sorma

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.