Hadise Mesajımı almıştır O Karaoke

Hadise Mesajımı Almıştır O Şarkısını dinlemektesiniz... ya nazara geliyo ya mezara gidiyo gerçek şuki aşkın ömür var savaşmazsak eğer çabamı göremiyo hazıra konuyo kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve büyüsü bozuluyor ne desem olmuyo olmuyo sabrımı artık zorluyo aşkında bıktım kalemi kırdım mecburen söyle birkaç cümle yaydan çıkan ok geri dönemez kimse kararımı değiştiremez ben daha başka ne söyleyeyim mesajımı almıştır o yaydan çıkan ok geri dönemez kimse kararımı değiştiremez ben daha başka ne söyleyeyim mesajımı almıştır o ya nazara geliyo ya mezara gidiyo gerçek şuki aşkın ömrü var savaşmazsak eğer çabamı göremiyo hazıra konuyo kıpırdamıyo kalbimi kırıyor ve büyüsü bozuluyor ne desem olmuyo olmuyo sabrımı artık zorluyo aşkında bıktım kalemi kırdım mecburen söyle birkaç cümle yaydan çıkan ok geri dönemez kimse kararımı değiştiremez ben daha başka ne söyleyeyim mesajımı almıştır o yaydan çıkan ok geri dönemez kimse kararımı değiştiremez ben daha başka ne söyleyeyim mesajımı almıştır o mesajımı almıştır o mesajımı almıştır ne desem olmuyo olmuyo sabrımı artık zorluyo aşkında bıktım kalemi kırdım mecburen söyle birkaç cümle yaydan çıkan ok geri dönemez kimse kararımı değiştiremez ben daha başka ne söyleyeyim mesajımı almıştır o yaydan çıkan ok geri dönemez kimse kararımı değiştiremez ben daha başka ne söyleyeyim mesajımı almıştır o
Bu Yazıyı Sosyal Ağlarda Paylaş :

5 yorum:

  1. Bu Karaoke değil ki.

    YanıtlaSil
  2. yani okudiysanız irenç

    YanıtlaSil
  3. bu bir karoke ben böyle karoke görmedim karake bile değilki karoke diyiyoruz

    YanıtlaSil

 
Sponsorlar : Seo Makaleleri | Seo Kelime
Copyright © 2013. Karaoke Müzik Sitesi - Tüm Hakları Saklıdır.
Tema Yapımcısı Seo Makaleleri