İsmail YK. - git hadi git karaoke dinle

İsmail yk. - git hadi git karaoke dinlemektesiniz... Son bir kez yanima gel Nasil gideceksin insafa gel Gözümde yaslar var Silmeye kiyamadim Akan yaslar senden kaldi canim Herseyimsin derdin simdi ne oldun Demek baskasini yerime koydun Söyle onla gülüm mutlumusun Hadi git sana lanet olsun Git hadi git istemiyorsan Git hadi git hic sevmiyorsan Yarali gönlüme perisan halime Umutsuz kederle her günüm iskence (2x) Bana sen uzaksin bana sen mezarsın Bir baskasiyla yasarsin Bu kalp nasil dayansin Sen coktan kararlisin Gideceksen durma simdi git Git hadi git istemiyorsan Git hadi git hic sevmiyorsan Yarali gönlüme perisan halime Umutsuz kederle her günüm iskence (2x) Siir: Bilmiyordum bilmiyordum Beni birgün terk edecegini Bilmiyordum bu yüregime cekilmez acilar verecegini Peki giderken azicikta olsa Hic düsündün mü Bu bensiz ne yapar Bu bensiz nasil yasar Ama yok acimadan vurdun sen Var mi be Beni bir anda terk edip gitmek Var mi be Bana böyle acilar vermek Var mi be Seven bu cani ezip gecmek Söyle var mi Peki bu kalp nasil dayansin Bu can sensiz nasil yasasin Yasamak mi gülmek mi Sanma yasarim sanma gülerim Yikilmisim zaten Git hadi git istemiyorsan Git hadi git hic sevmiyorsan Yarali gönlüme perisan halime Umutsuz kederle her günüm iskence Git hadi git istemiyorsan Git hadi git hic sevmiyorsan Yarali gönlüme perisan halime Umutsuz kederler her günüm iskence

2 yorum:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.