Rihanna - what 's my name karaoke dinle

Rihanna - what 's my name karaoke dinlemektesiniz... [Rihanna] Ooh na na, what’s my name ? Ooh nana, adım ne ? Ooh na na, what’s my name ? Ooh nana, adım ne ? Whats my name, whats my name Adım ne,benim adım ne? [Drake] I heard you good with them soft lips Yumuşak dudaklarınla güzel olduğunu duydum Yeah you know word of mouth Evet 'dudak' lafını bilirsin The square root of 69 is 8 something* 69un karekökü 8 gibi birşeydir* Cuz I’ve been tryna work it out, oooow Çünkü bunu Çözmeye çalışıyorum Good weed, white wine Güzel puro,beyaz şarap I come alive in the night time Gece olduğunda uyanıyorum Okay, away we go Peki,burdan gidiyoruz Only thing we have on is the radio Yanımızdaki tek şey bir radyo Ooooh, let it play, say you gotta leave Bırak çalsın,gitmen gerektiğini söylüyorsun But I know you wanna stay Ama biliyorum kalmak istiyorsun You just waiting on the track to finish girl Sadece şarkının bitmesini bekliyorsun kızım The things we could do in twenty minutes girl 20 dakikada yapabileceğimiz şeylerse, Say my name, say my name Adımı söyle,adımı söyle Wear it out, its getting hot, crack a window, air it out Üstünü çıkar,burası ısınıyor,penreceyi aç,havalandır burayı I can get you through a mighty long day Sana son derece uzun bir gün yaşatabilirim Soon as I go the text you gon right is gon say… Ben texti bitirir bitirmez,sen söyleyeceğini hemen söyledikten sonra [Rihanna] Not everybody knows how to work my body Herkes vücudumu nasıl çalıştıracağını bilmez Knows how to make me want it Nasıl istediğimi bilmez Boy you stay up on it Oğlum bunu yapmaya devam et You got that something that keeps me so off balance Sende dengemi kaybettiren bir şey var Baby you’re a challenge, lets explore your talent Bebeğim sen bir meydan okumasın,hadi yeteneğini keşfedelim [Chorus] Hey boy I really wanna see if you can go downtown with a girl like me Hey oğlan benim gibi bir kızla şehirde takılabilir misin merak ediyorum Hey boy, I really wanna be with you Hey oğlan,gerçekten seninle olmak istiyorum Cause you just my type Çünkü sen tam benim tipimsin Ooh na na na na I need a boy to really take it over Kontrolü ele geçirecek bir oğlan arıyorum Looking for a girl to put you over? Sana demir atacak bir kız arıyor musun? Oooooh, oooooh Ooh na na, what’s my name Ooh na na, what’s my name Ooh na na, what’s my name Whats my name, whats my name [Chorus] Hey boy I really wanna see if you can go downtown with a girl like me Hey oğlan benim gibi bir kızla şehirde takılabilir misin merak ediyorum Hey boy, I really wanna be with you Hey oğlan,gerçekten seninle olmak istiyorum Cause you just my type Çünkü sen tam benim tipimsin Ooh na na na na I need a boy to really take it over Kontrolü ele geçirecek bir oğlan arıyorum Looking for a girl to put you over? Sana demir atacak bir kız arıyor musun? Oooooh, oooooh [Rihanna] Baby you got me, aint nowhere that I’d be* Beni elde ettin,hiç olmadığım bir yerdeyim Then with your arms around me sonra kolların etrafımda Back and forth you rock me Arkada ve önde beni sarsıyorsun So I surrender, to every word you whisper ve teslim oluyorum fısıldadığın her söze Every door you enter, I will let you in Girdiğin her odada,içeri girmene izin veriyorum [Chorus] Hey boy I really wanna see if you can go downtown with a girl like me Hey oğlan benim gibi bir kızla şehirde takılabilir misin merak ediyorum Hey boy, I really wanna be with you Hey oğlan,gerçekten seninle olmak istiyorum Cause you just my type Çünkü sen tam benim tipimsin Ooh na na na na I need a boy to really take it over Kontrolü ele geçirecek bir oğlan arıyorum Looking for a girl to put you over? Sana demir atacak bir kız arıyor musun? Oooooh, oooooh You’re so amazing, Öyle inanılmazsın ki you took the time to figure me out Beni çözmek için acele etmiyorsun Thats why you take me, Bu yüzden beni kazandın way past the point of turning me on Beni heyecanlandırma aşamasını geçtin You bout to break me, I swear you got me losing my mind İçime girmek üzeresin,yemin ederim aklımı kaybettiriyorsun Ooh na na, what’s my name ? Ooh na na, adım ne ? Ooh na na, what’s my name ? Ooh na na, adım ne ? Whats my name, whats my name Adım ne,benim adım ne? [Chorus] Hey boy I really wanna see if you can go downtown with a girl like me Hey oğlan benim gibi bir kızla şehirde takılabilir misin merak ediyorum Hey boy, I really wanna be with you Hey oğlan,gerçekten seninle olmak istiyorum Cause you just my type Çünkü sen tam benim tipimsin Ooh na na na na I need a boy to really take it over Kontrolü ele geçirecek bir oğlan arıyorum Looking for a girl to put you over? Sana demir atacak bir kız arıyor musun? Oooooh, oooooh

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.