serdar ortaç - heyecan karaoke dinle

serdar ortaç - heyecan karaoke dinlemektesiniz.. Bulamam dedim bulamadim.. Yillar önce rastladim aşka Muhtelif yerlerden yürütüp Canim cekti gördügüm anda O'da tesadüf.. Birlirmiydim ayrilacagimi? Hüzün kadar sarsilacagimi? Daldan dala savrulacagimi? O'da tesadüf! Deliler gibi yaniyorum Yuvadan ucup gidiyorum Yasim özneden büyük ama seni adim adim sayip seviyorum Heycandan ismini bile kazıdım bitik yüregime Senin ask diyen o diline bile doyamadim telaslaniyorum Heyecandan her gece hayalini unutursam ağlama unut beni Bebegim hayatta yok senin gibi Bulamam dedim bulamadim!! Aradim seni cikip sokaklara Isyanim sana degil tüm asklara Geceden icip icip sabahlara cikamam dedim cikamadim..

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.