Tarkan Sevdanın Son Vuruşu Karaoke


Yüreğimde Zincirler Kırıyor Duydun mu
Nefes nefes bu gece sevdanın son vuruşu
Sen Hiç Böyle Sevdin mi
Sen Hiç Böyle Oldun mu
Baş Eğdim Yine Aşka
Ama Bu Son Saygı Duruşu
Sen Karanlıklara Bırakmak İstemezdim Hiç
Anılarımı Solmuş çiçekler süslemezdi hiç
Ardından Acıtacak Bir tek Söz Söylemezdim
Ben Hiç Hakketmedim ki Böyle Unutuluşu
Sen Aşkı Çiçek Böçek Güneş Bulut Sanmışsın
Mevsimlerine Göre Uyuyup Uyanmışsın
Sen Artık Benden Sonra Sevemezsin Yanmışsın
Yüreğimden Çıkardım Attım Kör Kurşunu
Aramalar: Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu sözleri , Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu şarkı sözü, Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu şarkısı, Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu dinle, Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu lyrics , Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu şarkı, Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu sözü, Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu şarkıları, Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu şarkı sözleri, Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu şarkılar, Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu online dinle, Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu Klibi, Tarkan – Sevdanın Son Vuruşu şarkısını dinle

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.