Kıraç Gidiyorum Karaoke



KIRAÇ GİDİYORUM KARAOKE

Ne başkası oldu ne de olacak 
Sen çalmazsan kapım açılmayacak 
Şimdi içimde yanan bu ateş 
Sanma ki bir son bulacak 

Hiç utanmam gülüm divaneyim 
Parçalanmış dünyam viraneyim 
Seni her şeyden çok, çok istedim 
Vuruldum avareyim 

Ne olurdu benim olsan 
Şu yaralarımı sarsan 
Bıktım artık yol almaktan 
Önüme çıkıp durdursan 
Gidiyorum buralardan 
Tüm rüzgarlar senin olsun 
Benden ayrı rüyadasın 
Dilerim bir gün uyanırsın

Yıllar sonra bir gün yaşlandığında 
O ipek saçların ağardığında 
Kuru yaprak gibi dağıldığında 
Kalırsın tek başına 
Oysa seni ne çok ne çok sevmiştim 
Tüm çiçeklerimi sana dermiştim 
Şimdi ellerim boş yüreğim sarhoş 
Oysa neler ümit etmiştim 

Ne olurdu benim olsan 
Şu yaralarımı sarsan 
Bıktım artık yol almaktan 
Önüme çıkıp durdursan 
Gidiyorum buralardan 
Tüm rüzgarlar senin olsun 
Benden ayrı rüyadasın 
Dilerim bir gün uyanırsın

(şiir)
Elimde eski bir aşktan kalma tutku damlacıkları
Arkamda diz boyu balçık hartaların çığlığı var
Yırtmış atmışım her şeyi
Bir ben kalmışım ortada bir de sen içimde
Taaa şuramda 
Kendimden geçiyorum
Özlemişim seni bir tanem
Gel döndür beni bu yollardan
Hadi bekliyorum

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.