Ceylan Ertem / Gel Sevelim / Karaoke


Ceylan Ertem / Gel Sevelim / Karaoke karaokem.net
Çukur dizi muziği Sözler : Gel sevelim sevileni, seveni Sevgisiz gönüller gülmüyor canım Nice gördüm dizlerini döveni Giden ömür geri gelmiyor canım Özü gülmeyenin yüzü güler mi Sevgisiz muhabbet hakka değer mi Seven insan kaşlarını eğer mi Zorunan güzellik olmuyor canım Sevgi haktır seven alır bu hakkı İçi güler dıştan görünür farkı Sevmeyene akmaz sevginin arkı Boş lafla oluklar doimuyor canım Bir zaman aşıkken sen de sevmiştin O anda dünyayı nasıl görmüştün Sanki cennetin bağına girmiştin Çokları bu hakkı bilmiyor canım Aşkın ateşine yandım alıştım Bu ateş içinde aşkla tanıştım Doğru mu yanlış mı deyip danıştım Sevgisiz hak kabul olmuyor canım Sevenin gönlünde yanar ışıklar Kaybolur karanlık tüm dolaşıklar Garip'im sevenler bunca aşıklar Boş hayale boşa yelmiyor canım Yeni videolardan xeberdar olmaq ucun kanala abune olmagi unutmayin dostlar

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.