Tuğçe Kandemir - Bu Benim Öyküm KARAOKE [Sözleri]


Tuğçe Kandemir - Bu Benim Öyküm KARAOKE [Sözleri] karaokem.net
Lütfen Kanalıma Abone Olmayı Unutmayın :)) istek şarkılarınızı yoruma yazabilirsiniz... Arkadaşlar çok istek var. işlerimden dolayı da fazla uğraşamıyorum. bazı arkadaşların isteklerini yapamıyorum lütfen kusura bakmayın... Orjinal Videoya Burdan Ulaşabilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=3RmbF8i5YsI "Bu Benim Öyküm" Şarkı Sözleri: Sabah uyandım yanımda yoksun, Solumda bir acı Senden yoksun, Soluksuz kaldım köşelerde, Yalnızım sanki yorgun, İnan değildi sonsuz, Bitti gitti seyrettik aşkı, Sanmışım yolu yordamı bu, Böyle yazılmadı ya da ben öyle kandım, Şimdi tek başımayken kimin öyküsü bu, Bu benim öyküm birazcık yaralı, Kalbimin pek çok yeri yamalı, Kan akar kanadımdan, Düşer yere yere kalanım, Bu benim öyküm birazcık yaralı Kalbimin pek çok yeri yamalı Kan akar kanadımdan Düşer yere yere kalanım Birazcık yaralı, Yeri yamalı, Akar kanadımdan, Geri Kalanı, Yamalı yamalı, Sabah uyandım yanımda yoksun, Solumda bir acı Senden yoksun, Soluksuz kaldım köşelerde, Yalnızım sanki yorgun, İnan değildi sonsuz, Bitti gitti seyrettik aşkı, Sanmışım yolu yordamı bu, Böyle yazılmadı ya da ben öyle kandım, Şimdi tek başımayken kimin öyküsü bu, Bu benim öyküm birazcık yaralı, Kalbimin pek çok yeri yamalı, Kan akar kanadımdan, Düşer yere yere kalanım, Bu benim öyküm birazcık yaralı Kalbimin pek çok yeri yamalı Kan akar kanadımdan Düşer yere yere kalanım Birazcık yaralı Yeri yamalı Akar kanadımdan Geri Kalanı Yamalı yamalı ilgili kelimeler: eli türkoğlu feat tuğçe kandemir bu benim öyküm, eli türkoğlu feat tuğçe kandemir bu benim öyküm karaoke, eli türkoğlu feat tuğçe kandemir bu benim öyküm sözleri, eli türkoğlu feat tuğçe kandemir bu benim öyküm şarkı sözleri, eli türkoğlu feat tuğçe kandemir bu benim öyküm beat, eli türkoğlu feat tuğçe kandemir bu benim öyküm remix, eli türkoğlu feat tuğçe kandemir bu benim öyküm piyano, eli türkoğlu feat tuğçe kandemir bu benim öyküm cover, tuğçe kandemir bu benim öyküm, tuğçe kandemir bu benim öyküm karaoke, tuğçe kandemir bu benim öyküm sözleri, tuğçe kandemir bu benim öyküm şarkı sözleri, tuğçe kandemir bu benim öyküm lyrics, tuğçe kandemir bu benim öyküm remix, tuğçe kandemir bu benim öyküm beat, tuğçe kandemir bu benim öyküm piyano, tuğçe kandemir bu benim öyküm indir, tuğçe kandemir bu benim öyküm trap, tuğçe kandemir bu benim öyküm uzun versiyon, tuğçe kandemir bu benim öyküm cover, tuğçe kandemir bu benim öyküm dinle, tuğçe kandemir bu benim öyküm eski versiyon, eli türkoğlu bu benim öyküm, eli türkoğlu bu benim öyküm karaoke, eli türkoğlu bu benim öyküm sözleri, eli türkoğlu bu benim öyküm şarkı sözleri, eli türkoğlu bu benim öyküm lyrics, eli türkoğlu bu benim öyküm remix, eli türkoğlu bu benim öyküm beat, eli türkoğlu bu benim öyküm cover, bu benim öyküm tuğçe kandemir, bu benim öyküm tuğçe kandemir karaoke, bu benim öyküm tuğçe kandemir sözleri, bu benim öyküm tuğçe kandemir lyrics, bu benim öyküm tuğçe kandemir remix, bu benim öyküm tuğçe kandemir beat, bu benim öyküm tuğçe kandemir uzun versiyon, bu benim öyküm tuğçe kandemir dinle, bu benim öyküm karaoke, bu benim öyküm sözleri, bu benim öyküm şarkı sözleri, bu benim öyküm lyrics, bu benim öyküm remix, bu benim öyküm beat, bu benim öyküm cover, bu benim öyküm dinle, bu benim öyküm uzun versiyon, bu benim öyküm nigar, nigar muharrem, tuğçe kandemir, karaoke, türkçe karaoke, erdinç san, erdinç sanla karaoke zamanı,

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.